Η διαχείριση ενός παιδιού με αναπτυξιακές δυσκολίες μέσα στην τάξη χωρίς παράλληλη στήριξη μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά υπάρχουν τρόποι να το υποστηρίξουμε:

Συνεργασία με θεραπευτές και γονείς: Ο/Η δάσκαλος/δασκάλα μπορεί να συζητήσει με τους θεραπευτές και τους γονείς του παιδιού για να μάθει τι το βοηθά να παραμένει συγκεντρωμένο και οργανωμένο.

Προσαρμοσμένες παρεμβάσεις: Για παράδειγμα, αισθητηριακά παιχνίδια, όπως μαλακά μπαλάκια ή μασητικά, μπορούν να βοηθήσουν το παιδί να ηρεμήσει.

Συχνά διαλείμματα: Το παιδί μπορεί να έχει την ευκαιρία να βγαίνει για λίγο έξω, να πίνει νερό ή να πηγαίνει στην τουαλέτα για να ανακουφιστεί από την ένταση.

Γωνιά ηρεμίας: Ένας μικρός χώρος μέσα στην τάξη, με μαξιλάρια ή ήρεμα παιχνίδια, όπου το παιδί μπορεί να καταφύγει όταν αισθάνεται πίεση, είναι συχνά πολύ αποτελεσματικός.

Η προσαρμογή του περιβάλλοντος στις ανάγκες του παιδιού όχι μόνο το βοηθά, αλλά δημιουργεί και ένα πιο ήρεμο κλίμα για όλη την τάξη.