Η απόφαση για το αν ένα παιδί μπορεί να ενταχθεί σε γενικό σχολείο με παράλληλη στήριξη εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Συνήθως, το παιδί πρέπει να είναι υψηλής λειτουργικότητας και να έχει αναπτύξει βασικές δεξιότητες λόγου και επικοινωνίας. Η τελική απόφαση λαμβάνεται από το ΚΕΔΑΣΥ ή τον γιατρό και την ομάδα θεραπευτών που παρακολουθούν το παιδί. Αυτοί αξιολογούν το επίπεδο ανάπτυξης του παιδιού σε γνωστικό, μαθησιακό και κοινωνικοσυναισθηματικό επίπεδο. Η συνεργασία όλων των φορέων είναι κρίσιμη για να διασφαλιστεί ότι το σχολικό περιβάλλον είναι κατάλληλο για το παιδί.






